Ny kommunikationschef, redaktør og nyt ansigt i Politiforbundets Kommunikationsafdeling

Det bliver Stine Svarre Gaardhøj, som fremover kommer til at stå i spidsen for Politiforbundets kommunikation som ny kommunikationschef. Stine kommer fra en stilling som kommunikationskonsulent samme sted og har tidligere været seniorkonsulent i Socialdemokratiet.

Karina_Stine_Anne

- Vi har rekrutteret fra egne rækker, og det har været vigtigt for os at få en profil, som har solidt kendskab til Politiforbundet samt de udfordringer, dansk politi befinder sig i. Vi får en dygtig og erfaren kapacitet, som kan navigere i det politiske landskab samt bryde igennem lydmuren i en digital virkelighed. Stine Svarre Gaardhøj skal være med til at styrke Politiforbundets kommunikation til medlemmerne, såvel som til presse og interessenter. Jeg glæder mig til samarbejdet og til at bygge oven på Politiforbundets i forvejen stærke position og kommunikationsindsats med en ny holdopstilling i kommunikationsafdelingen, lyder det fra forbundsformand Heino Kegel.

Der kommer i samme ombæring til at ske rokeringer i afdelingen med en ny struktur i form af både nye og kendte ansigter. Karina Bjørnholdt bliver ny redaktør for fagbladet DANSK POLITI. Hun kommer fra en stilling som mangeårig journalist i Politiforbundet. Desuden har Politiforbundet ansat Anne Nyhus Haurum, som ny journalist i afdelingen fra den 1. marts. Anne kommer fra en stilling som pressekonsulent fra Københavns Kommune Kultur og Fritidsforvaltning.