Tredje mest omtalte organisation på Folkemødet

Politiforbundet løb med en flot 3. plads, da medieovervågningsvirksomheden Infomedia i går kårede de organisationer på Folkemødet, der var mest omtalte i medierne i løbet af fredagen.

14/6/2014

Under Folkemødet måler Infomedia hver dag synligheden af mere end 2.300 kendte personer, 6.000 organisationer og de mest fremtrædende emner i medieomtalen af Folkemødet. Hver dag bringer Infomedia opgørelser over synligheden og temaerne på Folkemødet og kommenterer det i Tweets.

Fredag blev det altså til en flot 3. plads for Politiforbundet inden for kategorien ”organisationer”. Førstepladsen ”blev i familien”, da den gik til Rigspolitiet, der ved folkemødet er repræsenteret med over 60 topledere. Andenpladsen fik Cepos.